Nog Actief?








Nieuwe leden van het forum kunnen zich hier even voorstellen.
Das heel netjes en beleefd.


Maar... niemand verplicht je tot iets... Ben je nog geen lid?
MioPrincess
Berichten: 22
Lid geworden op: 23-07-2010 12:01

Bericht door MioPrincess » 07-07-2011 17:21

Draaka schreef:Ik ben al aan het rondkijken waar ik m'n rijbewijs ga halen. Was wel effe schrikken dat het tegenwoordig zo duur is,ik had het beter kunnen doen toen het nog ietsje goedkoper was maar goed ;)

Een snor leek me wel prettig,ik ben namelijk niet zo dapper in het verkeer en op een relatief kleine scooter tussen de auto's lijkt me niks.
Ik zie die mio's steeds vaker en ik vind ze echt cute,moet alleen nog bedenken welke kleur het uiteindelijk wordt ;)
Ik ben ook niet zo dapper en heb ook gewoon een brom hoor! Het is in het begin gewoon ff wennen.. Maar daar wen je zo aan. En vaak hoef je niet eens tussen de auto's.. Moet je op het bromfietspad. Ene, heeeel klein is de MIO niet hoor. Ik voel me alleen klein naast tracktoren enzo.. Maar verder heb je daar echt geen last van!

Marco
Berichten: 15
Lid geworden op: 18-10-2010 00:02

Bericht door Marco » 07-07-2011 18:32

Hallo Draaka,

Welkom hier!

Nog even over je lengte in verhouding tot de scooter: ik ben zelf 1,84m en zit helemaal prima op de Mio! Nou heb ik bijna nooit iemand achterop dus kan ik lekker wat verder naar achteren op het zadel gaan zitten.
Succes met alle overwegingen.

Groet, Marco

Plaats reactie