Stel hier jezelf voor en vertel ook even wat over je mio.








Nieuwe leden van het forum kunnen zich hier even voorstellen.
Das heel netjes en beleefd.


Maar... niemand verplicht je tot iets... Ben je nog geen lid?
marten
Site Admin
Berichten: 173
Lid geworden op: 02-05-2010 18:11

Bericht door marten » 10-05-2010 14:20

Ik heb zelf ook een snor, duszzzzz hier zit nog zon watje................

Maar een helm hoeven we lekker niet te dragen.

Marjoblabla
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-05-2010 10:21

Bericht door Marjoblabla » 11-05-2010 21:01

Haha ja precies!
Het is alleen zo verschrikkelijk moeilijk om een tweedehands snor Mio te vinden, voor een beetje een redelijke prijs..
BahBahBah.

websnor
Berichten: 11
Lid geworden op: 06-06-2010 12:23

Websnor

Bericht door websnor » 10-06-2010 22:05

Mijn naam is Henk ben 50+ en heb sinds kort een snorscooter (Sym HUO5W).
Hij is eigenlijk voor mijn vrouw maar ik rij er ook wel eens op.
Hij loop rond de 35 km en heeft 3500km op de teller.

MioPrincess
Berichten: 22
Lid geworden op: 23-07-2010 12:01

Even voorstellen

Bericht door MioPrincess » 23-07-2010 12:09

Hoi!

Ik ben Annemarie en ik ben in bezit van een Sym Mio 50 bromscooter sinds 31 januari 2009.
Ik vind Sym Mio super lekker rijden! De teller van mijn geliefde Mio staat bijna op 16.000 km.
Helaas kan ik in mijn eerste twee berichten nog geen foto plaatsen, dus die krijgen jullie nog te goed! En ik beloof jullie, zo'n mooie hebben jullie nog nooit gezien! :oops: Mijn Mio is namelijk UNIEK :D

Groetjes!

marten
Site Admin
Berichten: 173
Lid geworden op: 02-05-2010 18:11

Bericht door marten » 28-07-2010 20:48

Welkom en ik heb de foto's inmiddels gezien.Woauw !!!!!!!

Linda
Berichten: 7
Lid geworden op: 29-08-2010 14:13

Bericht door Linda » 29-08-2010 14:56

Hallo allemaal,

Ik ben Linda, 16 jaar en ik woon in Waddinxveen.
Dinsdag 23 februari haalde ik mijn certificaat. Gelukkig hoefde ik toen nog alleen theorie te doen.

Ik ben in juni naar Scootercentrum Reeuwijk gegaan om daar rond te kijken. Ik had mijn oog al laten vallen op de Sym Mio, maar ik wilde toch eerst kijken wat voor keuzes ik zoal had.

Het kwam erop neer dat ik een Vespa absoluut niet mooi vond en dat de Sym Mio naar mijn mening de enige echt leuke en stijlvolle scooter was in het assortiment. Het enige waar ik over twijfelde was de hoogte. De Mio is natuurlijk een heel compacte scooter en wat aan de kleine kant.
Nou was dat geen probleem voor mij, ik ben zelf 1.69. Maar als Sym Mio bestuurder ben je kleiner dan een standaard fiets. Dat vond ik nogal apart eigenlijk.

Ik besloot naar de prijs te vragen, ik verwachtte €1.799,- te horen, maar tot mijn verbazing vertelde de dealer me dat er nog een week een actie was waardoor ik hem voor €1.549,- zou kunnen kopen. Ik was al een tijdje aan het sparen voor m'n scooter, maar ik had nog niet genoeg. Toen heb ik dus m'n vader lief aangekeken en gevraagd of hij me misschien voor wilde schieten omdat ik deze actie echt niet voorbij kon laten gaan.
Zodoende zijn we 16-06-10 naar de dealer teruggegaan om te kijken. M'n pa vond het een hele goede keus en besloot 'm gelijk maar te voor te schieten voor een gedeelte. Hij werd besteld, de helm werd gekocht.

Ik wilde graag een Nau Fashion Helm maar die bleek te klein te zijn voor mij.. Hij paste niet.
Uiteindelijk heb ik toen een zwarte Nexx helm gekocht.

Hij zei dat de levertijd een week kon zijn, maar ik werd de volgende dag al verrast met een telefoontje van de dealer dat ik m'n scooter om vier uur kon ophalen.
Zo kwam ik aan mijn Sym Mio Estate Brown White op 17-06-10.
Ik heb er nu 441,8 kilometer op staan, dus ik heb bijna m'n eerste onderhoudsbeurt.

Ik heb verder nog geen accessoires toegevoegd aan m'n Mio, maar dat wil ik in de toekomst misschien wel gaan doen. Het is trouwens een bromscooter.

Xx

marten
Site Admin
Berichten: 173
Lid geworden op: 02-05-2010 18:11

Bericht door marten » 30-08-2010 15:43

welkom in ons kakelversforum

Marco
Berichten: 15
Lid geworden op: 18-10-2010 00:02

Bericht door Marco » 18-10-2010 00:25

Hallo allemaal,

Zojuist heb ik mezelf ook maar aangemeld voor de Sym Mio Scooter Club! Leuk initiatief.
Mijn naam is Marco. Ik ben 40 jaar en anderhalve dag trotse eigenaar van de Sym Mio. Het werd tijd voor een bezuinigingsmaatregel bij ons thuis en dus heb ik mijn autootje verkocht en gister meteen naar de scooterdealer. Ik had de Mio al eerder gezien bij een collega. Ik heb lang getwijfeld of ik een electrische scooter zou kopen maar een enigszins betaalbare e-scooter weegt al gauw 120 kg en dat krijg ik nooit bij mij de kelderbox in gemanouvreerd. Toen ook nog bleek dat de plaatselijke e-scooter-dealer ermee stopte ben ik linea-recta naar de "gewone" scooterdealer gegaan. De verkoper daar vertelde me uitgebreid van alles over alle verschillende merken en types scooters maar ik had mijn oog al laten vallen op de Mio, die recht tegenover de ingang stond opgesteld en alle andere scooters vielen daarbij in het niet. Wat een geweldig leuk ding! Om 14.00 uur stond ik nog in de showroom en om 17.00 uur kon ik 'm al ophalen!

Groetjes, Marco

marten
Site Admin
Berichten: 173
Lid geworden op: 02-05-2010 18:11

Bericht door marten » 20-10-2010 14:45

Hey hey hey, Welkom

Leuk dat je ook bij de club hoort. Het is niet zo heel druk hier maar dat zal in de toekomst vast wel beter worden. ( helemaal als we nu met zijn allen even wat promo/werk gaan doen )

De mio is op dit moment gewoon de mooiste, leukste scooter die er te krijgen is voor dat geld.



:P

groetjes.

Marten

Oh ja , mocht je een foto hebben van je hot-rod plaats hem even in het fotoboek.

Marco
Berichten: 15
Lid geworden op: 18-10-2010 00:02

Bericht door Marco » 20-10-2010 23:00

Dankje Marten, voor je welkomsberichtje!

Als ik ergens mogelijkheden zie voor reclame voor dit forum zal ik het zeker niet laten. Ik heb inmiddels gezien dat er ook een Mio-hyve bestaat met wel meer als 1000 leden. Misschien daar eens een berichtje achterlaten?

groeten, Marco

Plaats reactie