hallo








Nieuwe leden van het forum kunnen zich hier even voorstellen.
Das heel netjes en beleefd.


Maar... niemand verplicht je tot iets... Ben je nog geen lid?
MioPrincess
Berichten: 22
Lid geworden op: 23-07-2010 12:01

Bericht door MioPrincess » 27-03-2011 14:48

michell schreef:Vandaag hebben we bijna 60 km. gereden , de Mio doet het buitengewoon goed en is echt een heerlijke scooter.

Gr. Michel.

Afbeelding
Mooi! :D Ik heb een vraagje: kun je je benen nog goed kwijt door dat opbergvakje en is dat vakje handig?

michell
Berichten: 35
Lid geworden op: 05-03-2011 12:46

Bericht door michell » 27-03-2011 17:57

Ja hoor , ik ben 1.78 en kan me benen prima kwijt.
En of het handig is ? , je kan er natuurlijk altijd je telefoon , handschoenen of zonnebril indoen.
Maar wij hebben het er in 1e instantie voor de 'look' op laten zetten.

Gr. Michel.
Gas erop en gaan .................................

marten
Site Admin
Berichten: 173
Lid geworden op: 02-05-2010 18:11

Bericht door marten » 09-04-2011 13:16

Als ik mijn mening mag geven:

Ik vind dat opbergvakje eerlijk gezegd wel groot en erg aanwezig. Of lijkt dat alleen maar zo?. Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak. Wat kost zoiets?

Je scooter is wel een heel mooi exemplaar!!!! mooie kleur. Zie ik het goed en heb je een zwart stuur? Zou perfect wezen als je spiegels en achterbeugel/sissybar ook diezelfde zwarte kleur zou hebben. Nergens chroom maar in plaats daarvan zwart. Zal wel nergens te koop zijn. Of heeeeel prijzig, zoals altijd.

:P

michell
Berichten: 35
Lid geworden op: 05-03-2011 12:46

Bericht door michell » 20-04-2011 21:00

Gelukkig maar dat smaken verschillen , anders reden we allemaal op dezelfde Mio en dat zou ook zo saai worden.

Ik geloof dat het opbergvakje 20 euro kost , ik heb hem na onderhandelen gekregen van de dealer bij aankoop van de Mio.

Het stuur van onze Mio is gewoon chroom , bij de Mio sport zijn de dingen die je opnoemt wel zwart i.p.v. chroom.

Wij zijn net terug van een heerlijke rit , en wat me opvalt is dat je steeds meer Mio,s gaat zien.
Of zou dat komen door het mooie weer ? , in ieder geval ziet het er steeds vrolijker uit op de weg met al die Mio,s :wink:

Gr. Michel.
Gas erop en gaan .................................

michell
Berichten: 35
Lid geworden op: 05-03-2011 12:46

Bericht door michell » 24-04-2011 21:19

Vandaag heerlijk gesnort en een terras opgezocht (met een mooi uitzicht op de Mio)
De Mio geeft geen klap verkeerd en verbruikt nu 1 liter op 38 km. :shock: :shock: :shock: (dat is toch wel lekker met de benzineprijzen van tegenwoordig)

Groeten Michel.
Gas erop en gaan .................................

marten
Site Admin
Berichten: 173
Lid geworden op: 02-05-2010 18:11

Bericht door marten » 25-04-2011 11:37

Tis een wereld scooter. :lol:

Al haal ik de 1 op 38 niet. ik denk dat ik op 1: 28 rijdt. Maar ik heb kleine stukjes, kind achterop etc etc.

Mijn volvo rijd 1 op 12 en das mindergoed voor mijn portemonee......................

michell
Berichten: 35
Lid geworden op: 05-03-2011 12:46

Bericht door michell » 17-09-2011 17:56

Omdat ik een mio toch wel erg lekker vind rijden en erg leuk vind , heb ik er vandaag maar 1 voor mezelf gekocht :wink:
Binnenkort staan er dus 2 mio,s hier ................... ik moet alleen nog 1,5 week wachten.

ik heb een mat zwarte "custom" mio gekocht , waar er dus maar 1 van rond rijd.
De mio heeft allerlei extra,s en speciale onderdelen , hij is 1,5 jaar oud maar heeft nog maar 400 km gereden.
Hij is dan ook nog in nieuwstaat.

Als ik de mio heb zal ik uiteraard foto,s plaatsen.


Groeten Michel.
Gas erop en gaan .................................

Plaats reactie