Hallo Sym Mio rijders.








Nieuwe leden van het forum kunnen zich hier even voorstellen.
Das heel netjes en beleefd.


Maar... niemand verplicht je tot iets... Ben je nog geen lid?
Ronmio
Berichten: 9
Lid geworden op: 08-08-2010 21:45

Bericht door Ronmio » 24-04-2011 22:53

Jazeker heb ik er ook gelijk wat extra's bij besteld, alleen de scooter was sneller binnen bij de dealer dan de extra's en dat was ook de bedoeling haha.
Ik heb er net als bij de vorige Mio een groot windscherm bij besteld, die houdt de muggen lekker uit mijn gezicht en natuurlijk de regen.
Alleen als het echt echt erg warm weer is dan haal ik hem eraf, want ja een beetje afkoeling kan je dan wel gebruiken.
Ik zit nog te denken aan een Sissy-bar of en inklapbare chrome bagagedrager.

Marco
Berichten: 15
Lid geworden op: 18-10-2010 00:02

Bericht door Marco » 24-04-2011 23:48

Hij is geweldig, je nieuwe miootje!!! Nou ben ik natuurlijk enorm bevooroordeeld want ik heb precies dezelfde :lol: :lol: :lol:

Gister heb ik er een groot windscherm op laten zetten, dus lekker tuffen in de zwoele wind zonder vliegen te happen...

Gefeliciteerd met je aankoop Ron!

marten
Site Admin
Berichten: 173
Lid geworden op: 02-05-2010 18:11

Bericht door marten » 25-04-2011 11:33

Ronmio schreef: Ik zit nog te denken aan een Sissy-bar of en inklapbare chrome bagagedrager.
Neem een Klapdrager er bestel er gelijk een kussentje in de kleur van je zadel er bij dan heb je.... en een sissybar.....en een inklapbare bagagedrager.

Net als wat ik heb.


Afbeelding


en ik moet zeggen ...het bevalt me uitstekend.

RECLAME :

Bij http://www.vischscooters.nl/webshop.htm ... search=mio zijn ze redelijk goedkoop geprijst.


:P

ConnieVP
Berichten: 18
Lid geworden op: 09-02-2011 21:54

Bericht door ConnieVP » 29-04-2011 21:45

een hele mooie Mio hoor :D ik wens je ook heel veel rijplezier met deze schoonheid
Groetjes van Connie :wink:

Ronmio
Berichten: 9
Lid geworden op: 08-08-2010 21:45

Bericht door Ronmio » 01-05-2011 21:58

marten schreef:
Ronmio schreef: Ik zit nog te denken aan een Sissy-bar of en inklapbare chrome bagagedrager.
Neem een Klapdrager er bestel er gelijk een kussentje in de kleur van je zadel er bij dan heb je.... en een sissybar.....en een inklapbare bagagedrager.

Net als wat ik heb.


Afbeelding


en ik moet zeggen ...het bevalt me uitstekend.

RECLAME :

Bij http://www.vischscooters.nl/webshop.htm ... search=mio zijn ze redelijk goedkoop geprijst.


:P
Hey bedankt voor de tip, ik zal er eens over nadenken.

Plaats reactie