En weer een Mio rijder!








Nieuwe leden van het forum kunnen zich hier even voorstellen.
Das heel netjes en beleefd.


Maar... niemand verplicht je tot iets... Ben je nog geen lid?
Plaats reactie
Mioking
Berichten: 19
Lid geworden op: 20-01-2012 11:54

En weer een Mio rijder!

Bericht door Mioking » 20-01-2012 17:18

Hallo, ik ben Gerbert, 49 jr, en door omstandigheden tegen een bijna nieuwe Mio aangelopen. Was in juli 2011 gekocht door een kameraad, maar hij nam de beslissing om toch maar een auto bij te kopen. Zodoende kon ik voor behoorlijk minder dan de HELFT van de nieuwprijs de scoot overnemen!
Dit kon ik niet afslaan, ondanks dat ik eigenlijk al meer dan 30 jr motorrijder ben. De Mio had 1370kms gelopen, en ik heb er in een goeie maand 300 bijgeplust. Wat een handig ding voor de grijp in de stad Enschede!

Vind het een beetje onbegrijpelijk dat er niet meer forum-leden zijn, aangezien er in het afgelopen jaar alleen al bijna 10000 Sym's verkocht zijn, waaronder vast heel veel Mio's (als ik zo in Twente om me heen kijk).
We moeten maar veel reclame maken!

michell
Berichten: 35
Lid geworden op: 05-03-2011 12:46

Bericht door michell » 21-01-2012 11:53

Hoi Gerbert

Welkom hier op het forum.
Ik ben zelf ook al vele jaren motorrijder , maar de mio is inderdaad heerlijk voor in de stad.
Ik rij zelf op een snor mio , is toch wel lekker ff geen "pot" op je kop :)

Plaats maar snel een paar foto,s van je mio , want foto,s maken het forum weer een stukje leuker.

Groeten Michel.
Gas erop en gaan .................................

Mioking
Berichten: 19
Lid geworden op: 20-01-2012 11:54

Bericht door Mioking » 21-01-2012 12:28

michell schreef:Hoi Gerbert

Welkom hier op het forum.
Ik ben zelf ook al vele jaren motorrijder , maar de mio is inderdaad heerlijk voor in de stad.
Ik rij zelf op een snor mio , is toch wel lekker ff geen "pot" op je kop :)

Plaats maar snel een paar foto,s van je mio , want foto,s maken het forum weer een stukje leuker.

Groeten Michel.
Hallo Michel, thnx voor welkom. Ik rijdt de brom-versie. Foto's plaatsen lukte niet, anders had ik het al gedaan! Krijg er een enorme link bij te staan, en kan dan niet 'verzenden'. Snap er niets van, op andere fora geen probleem. Hoop dat Mod met oplossing komt.

michell
Berichten: 35
Lid geworden op: 05-03-2011 12:46

Bericht door michell » 21-01-2012 13:21

Maak gewoon een acount aan op photobucket.com
Als je daar dan je foto hebt staan , hou je je muis erop en klik je op de img code.
Die word dan vanzelf gecopieerd , hier op het forum even 'plakken' en de foto staat erop.

Gr. Michel.
Gas erop en gaan .................................

Plaats reactie