Hai ik zal me even voorstellen








Nieuwe leden van het forum kunnen zich hier even voorstellen.
Das heel netjes en beleefd.


Maar... niemand verplicht je tot iets... Ben je nog geen lid?
Plaats reactie
abbeldebabbel
Berichten: 6
Lid geworden op: 21-11-2011 22:08

Hai ik zal me even voorstellen

Bericht door abbeldebabbel » 21-11-2011 22:26

Hai allemaal ik zal me even voorstellen .

Ik ben Abbeldebabbel , geen heel jonkie zoals ( vermoedelijk de meeste van jullie ) , mijn roepnaam is Ab .

Ik ben 56 jaar jong , en heb nog streken als een jonge bok keutels heeft .

Ik hou van humor en expirimenteren met van alles .

Wij hebben enige weken geleden een ( bijna ) nieuwe mio snor gekocht die gestolen was geweest met missing van enkele onderdelen .

Inmiddels hebben we die her en der gescoord , en rijd het ding .

Eerst uitgeprobeert met een snelle cdi , maar 65 KM zonder helm was me eventjes een ietsie te hard zonder dakpan op mijn hoofd .

Wel even lekker er mee "ingereden" een keer 's avonds een flink ritje meegemaakt , het scheelt later wel als je hem als hij nog weinig Km heeft gereden even lekker op zijn flikker geeft .

Maar dat wist ik al van vroeger uit mijn truckerstijd , als een voertuig nieuw is flink laten werken , flink vol gas het luie fabriekszweet er uit laten zweten .

Uiteraard niet al te dol , en je krijgt "orgineel" een fel ( en ietsie sneller ) paardje :lol: :lol: :lol:

Kijk wel uit voor de "staatspooiers" die je non stop "verplicht betaald lid" van hun club willen maken
doe zo weinig mogelijk in je leven waar je zelf absoluut geen zin in hebt , maar wat andere "lullo's" je verplichten !!!

marten
Site Admin
Berichten: 173
Lid geworden op: 02-05-2010 18:11

Bericht door marten » 27-11-2011 00:04

Hey Abbel. Leuk dat je lid geworden bent. plaats eens een fotootje van je mio als je wilt.

ConnieVP
Berichten: 18
Lid geworden op: 09-02-2011 21:54

Bericht door ConnieVP » 02-12-2011 21:15

Welkom Ab, en veel Mio en forum Plezier :D

Plaats reactie